Hieronder staan diverse interviews met Martijn als directeur Marketing van AFAS Software. De interviews zijn gepubliceerd op chronologische volgorde
AFAS is één van de grotere sponsors van LTV Leusden. Wat doen zij eigenlijk precies en wat is de reden dat ze LTV Leusden sponsoren? We vragen het aan Martijn Delahaye, directeur Marketing bij dit Leusdense bedrijf…
LTV LeusdenAFAS Software beschikte sinds dit seizoen over een eigen dugout bij AZ. Directeur Marketing en Communicatie Martijn Delahaye (43) blikt terug en vooruit. "Blijven innoveren"
AZ in ZakenDe Heineken Music Hall gaat in 2017 verder onder de nieuwe naam AFAS Live. De komende jaren zal de venue aan de Amsterdamse ArenA boulevard zichzelf verder door blijven ontwikkelen, zonder dat daarmee het oude karakter verloren gaat.
Entertainment BusinessVoor de derde keer publiceert Sponsorreport de Top 25 van meest invloedrijke personen in de Nederlandse sponsoringindustrie. De lijst geeft een beeld van de mensen die het afgelopen jaar een rol hebben gespeeld in de ontwikkelingen in het vakgebied. Lees de PDF
SponsorreportHet team van de Heineken Music Hall gaat per 1 januari verder onder de nieuwe naam AFAS Live. Hoewel de kern van de evenementen gericht blijft op live entertainment, is er meer ruimte voor een breder scala aan activiteiten. Beide partijen kijken uit naar de samenwerking die minimaal tien jaar gaat duren. “Het is onze ambitie om van AFAS Live de meest gastvrije venue van Nederland te maken.”
Entertainment BusinessAFAS Live, zo luidt per 1 januari 2017 de nieuwe naam van de muziekvenue tot het eind van dit jaar nog Heineken Music Hall (HMH) heet. Het is het meest in het oog springende wapenfeit dat Directeur Marketing & Communicatie Martijn Delahaye van softwarebedrijf AFAS Software sinds zijn aantreden in december 2015 op zijn conto heeft geschreven. ‘Er verandert vanaf 1 januari zeker meer dan de naam. Lees de PDF
Marketing Tribune- Vanaf 1 januari 2017 wordt de naam van de Heineken Music Hall veranderd in AFAS Live. Softwarebedrijf AFAS tekende een contract voor tien jaar. Birgitte de Winter, directeur van – straks – AFAS Live en Martijn Delahaye, Directeur Marketing & Communicatie bij AFAS, over de naamswijziging en de doelstellingen bij het partnership. Martijn Delahaye: “Wij verkopen administratieve software. Klinkt er iets saaier en stoffiger?”Sponsorreport
AFAS Software zocht landelijke uitstraling. Voetbalclub AZ zocht een hoofdsponsor die rust, stabiliteit en continuïteit kon brengen na een periode van heftige turbulentie. Beide organisaties vonden elkaar in 2010. Groeiden in zes jaar tijd steeds dichter naar elkaar toe en werden daardoor sterker en professioneler. Onlangs werd het sponsorcontract met nog eens zes jaar verlengd. Het verhaal van een perfecte match.
RAM Regio Alkmaar MagazineHet is ons motto, ons mantra, onze missie: bedrijven en ondernemers inspireren. Maar dat is natuurlijk een holle frase wanneer je het geen handen en voeten geeft. Daar zijn we dan ook veel mee bezig. AFAS presentsInspiration 360 is daar het ultieme voorbeeld van. Inspireren betekent aanzetten tot actie. En niet alleen voor onze relaties, maar ook voor onszelf. We willen ondernemers écht helpen, ondersteunen en uitdagen. Niet alleen door ze inspirerende voorbeelden te laten zien, maar ook door ze tips en handvatten te geven. De sprekers tijdens Inspiration 360, Richard Branson, Bear Grylls en Al Gore, hebben de wereld eigenhandig naar hun hand gezet en een extra dimensie gegeven. Door groot te denken, te durven dromen en risico te nemen. En vooral door dingen anders te doen. Dát is inspirerend.
FAMBIZZHij drukt sinds dit jaar op de marketing-knoppen van AFAS. Martijn Delahaye over de contractverlenging met AZ, naamsbekendheid en het belang van klantenbinding.
AFAS lijkt op AZAFAS is ook de komende zes seizoenen hoofd-, jeugd-, stadion- en shirtsponsor van AZ. Martijn Delahaye, Directeur Marketing & Communicatie bij AFAS, en Jeroen Morsch, Manager Marketing bij AZ, gaan in op het geheim van de succesvolle samenwerking.
AFAS en AZ nog lang niet uitgespeeldEerder deze maand maakten we bekend dat we het sponsorcontract met AZ hebben opengebroken om ons nog eens zes jaar als hoofdsponsor aan deze mooie club te verbinden. Een gaaf moment, zowel voor AZ als voor ons en alle mensen die hierbij betrokken zijn. Er is veel onrust in de voetballerij. Maatschappelijke en publieke discussies steken de kop op als gevolg van financiële en bestuurlijke beslissingen die clubs hebben genomen. Met ons sponsorcontract willen wij het tegenovergestelde bereiken. Voorlopig heeft AZ een gegarandeerd inkomen. We bieden daarmee rust. De rust die nodig is om te werken aan een nog mooiere toekomst!
‘We zijn pas net begonnen bij AZ’Wie weleens bij AFAS Software is geweest, zal zich het inpandige theater heugen. Theater is een belangrijk thema voor deze Flint Drager. Waarom eigenlijk? We vroegen het Martijn Delahaye, de kersverse marketingdirecteur van het bedrijf uit Leusden.
Samen acteren op het hoogste niveauMartijn Delahaye is de nieuwe marketingdirecteur van Afas Software. Hij neemt het stokje over van Truus Koppelaar, die Afas een leidend bedrijf in b2b-marketing heeft gemaakt. Tijd voor een interview met Koppelaar én Delahaye.
Martijn Delahaye nieuwe directeur marketing Afas